måndag 18 januari 2016

Föreläsning om kreativitet och livskraft

Kreativ kris -när själen skenar

Tisdag den 26e januari kl 18.30 kommer jag att ha en föreläsning/föreställning med sång, poesi och samtal på Kafé Klavér i Stockholm. (Rutger Fuchsgatan 5, Skanstull)

Den här kvällen kommer att handla om min 'resa' genom manier,'transtillstånd' (psykos) och integrering (depression). Jag kommer att berätta valda delar ur min historia och presentera mina egna perspektiv ackompanjerat av egna sånger, poesi och beskrivning av hur jag ser på psykets förmåga till läkning. Föreställning håller på ca en timme. Sedan blir det paus, och efter pausen samls de som vill för samtal och interaktion.

Det finns begränsat med plats på Kafé Klavér, så om du vill vara säker på att få plats kan det vara bra att komma i god tid.

Entré: 100kr (kontant)
Tid: Tisdag 26e januari 18.30
Plats: Kafé Klavér, Rutger Fuchsgatan 5, Skanstull (Stockholm)

Evenemanget finns också på facebook under namnet 'Kreativ kris - när själen skenar'.








Foto: Anders Henriksson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar