måndag 5 augusti 2013

Följ min blogg!

Jag önskar och hoppas att fler människor vill följa min blogg och delta i funderingar kring livets paradoxer. Du är välkommen med inlägg som rymmer dina perspektiv. Den enda 'regeln' i denna blogg är att vi respekterar varandras inlägg och inte ägnar oss åt påhopp och pajkastning. Jag vill att detta ska kunna utvecklas till ett öppet forum, där sårbarhet, rädslor och svårigheter kan få vädras i en trygg miljö. Även inspirerande tankar och funderingar kring hopp, visdom och möjliggörande förändringar är varmt välkomna!

Med innerliga förhoppningar om att vi tillsammans kan bygga ett humanare samhälle!
(För vem är det egentligen som bestämmer?)

3 kommentarer:

  1. Hej Jojo. Jag är glad att du skriver här, glad att du finns och berikar mänskligheten med dina
    funderingar och kloka åsikter. Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna! Det var roligt att höra. Jag försöker att komma underfund med hur jag kan få spridning på denna blogg, för jag vill ju att andra ska ta del av mina funderingar och gärna dela sina egna reflektioner också. Sprid gärna i ditt nätverk! Vi hörs! kram! Jojo

    SvaraRadera
  3. Hej HOPP, Härligt initiativ! Håller med ovanstående skribent!
    Lasse

    SvaraRadera